PENGUMUMAN

SELAMAT DATANG

Selamat berpuasa

semoga hari ini lebih baik dari semalam

Sila tingalkan komen

TERIMAKASIH

PROGRAM TANYALAH SAYANG:

Name:
Email Address:
Kategori Pembaca Pelajar saya
Remaja / Pelajar
Belia / Penuntut IPT
Dewasa
Warga Pendidikan
Komen dan Cadangan penambahbaikan blog.
Kongsikan apa-apa sahaja. Utarakan soalan anda. InsyaAllah, saya akan berusaha menjawabnya.

This contact form was created by Freedback.

Friday, October 4, 2013

7-12 oktober 2013

WASIAT
7/10/13- saya akan menghadiri mesyuarat BSMM di PPD.
8-12/10/13-(5 hari) saya akan berkursus continuing professional development di Melaka.

pelajar pelajar berikut sila ambil perhatian:
5 PA2- sila siapkan buku MODEL SPM . jika ada soalan, kumpulkan dan tanya saya.
5 PSV- sila ambil buku koleksi Tasawwur Islam SPM di makmal saya dan buat semua tahun. sekiranya ada soalan, kumpulkan dan tanya saya .
4 PA1- sila siapkan semua soalan essei di dalam modul hijau anda. <SILA BUAT SEMUA> sila buat latihan tambahan untuk dapatkan nilai i-BONUS POINT.
4 PSV- sila ambil buku koleksi SPM tahun lepas di makmal saya. sambung tugasan yang diberikan. buat latih tubi.

SEMUA PELAJAR tasawwur Islaam Ting 4: saya terpaksa batalkan kelas kerana kekurangan tempat untuk buat kelas sempena PMR. soalan akan masuk dari bab 1 hingga bab akhir.< SILA BUAT LATIHAN YANG ADA DI DALAM BUKU TEKS>


sidang redaksi- segala urusan data dan majalah saya akan gunakan GOOGLE DRIVE redaksicbp@gmail.com. pengetua nak tengok majalah tu minggu depan. masa dah suntuk. jadi kena kerja keras.

saya minta maaf kerana tak dapat bersama anda pada saat saat akhir minggu depan. semoga masa anda terisi dengan perkara yang berfaedah.

kalian boleh hubungi saya melalui
whatsapp 0136607046
LINE/FB/TWITTER: cikgu.hairul@yahoo.com
mungkin ada jawapan latihan yang akan saya upload di sini www.cikguhairul.blogspot.com



www.cikguhairul.edu.my boleh dihubungi melalui FB dan YM di cikgu.hairul@yahoo.com atau SMS 0136607046

No comments:

Post a Comment

Listen to Quran