PENGUMUMAN

SELAMAT DATANG

Selamat berpuasa

semoga hari ini lebih baik dari semalam

Sila tingalkan komen

TERIMAKASIH

PROGRAM TANYALAH SAYANG:

Name:
Email Address:
Kategori Pembaca Pelajar saya
Remaja / Pelajar
Belia / Penuntut IPT
Dewasa
Warga Pendidikan
Komen dan Cadangan penambahbaikan blog.
Kongsikan apa-apa sahaja. Utarakan soalan anda. InsyaAllah, saya akan berusaha menjawabnya.

This contact form was created by Freedback.

Wednesday, March 20, 2013

tahniah kepada pelajar spm 2012.walau apa pun keputusan anda


mac21 2013
 PELAJAR SPM 2012.
TAHNIAH KEPADA SEMUA. JANGAN LUPA BERSYUKUR KEPADA TUHAN....JANGAN LUPA BERTERIMA KASIH KEPADA IBU,AYAH,ADIK BERADIK,GURU DAN RAKAN ANDA. PERJALANAN ANDA MASIH JAUH, BERSEDIALAH MEMIKUL TANGGUNJAWAB SEBAGAI PEMIMPIN DUNIA YANG DIIMPIKAN.

assalamualaikum,
1.tahniah kepada pelajar spm 2012.walau apa pun keputusan anda,yakinlah bahawa segalanya dibawah kekuasaan Allah. anda lulus cemerlang melebihi dari jangkaan itu semata mata kerana Allah izinkan. 
2.sekiranya ada keputusan yang tidak menggembirakan, maka yakinlah perancangan Allah itu ada hikmahnya. janji Allah itu pasti. dunia ini adalah tempat menanam...dan hasilnya dituai diakhirat kelak. jangan sesekali berputus asa. jangan sesekali menuding jari menyalahkan yang lain. marilah kita bermuhasabah diri.
3.sekali lagi saya ucakan tahniah kerana anda telah melepasi salah satu daripada liku-liku perjalanan dunia yang penuh cabaran ini. semoga Taufiq dan Hidayah Allah sentiasa memenuhi susuk tubuh kalian. salam silaturrahim daripada saya. 
4.maafkan segala keterlanjuran saya. saya maafkan anda semua dan tiada dendam antara kita. semoga terus sukses. ingat, "malu bertanya sesat jalan, kalau tak dipecahkan ruyung,manakan dapat sagunya"-cikguhairul.blogspot.com



www.cikguhairul.edu.my boleh dihubungi melalui FB dan YM di cikgu.hairul@yahoo.com atau SMS 0136607046

No comments:

Post a Comment

Listen to Quran