PENGUMUMAN

SELAMAT DATANG

Selamat berpuasa

semoga hari ini lebih baik dari semalam

Sila tingalkan komen

TERIMAKASIH

PROGRAM TANYALAH SAYANG:

Name:
Email Address:
Kategori Pembaca Pelajar saya
Remaja / Pelajar
Belia / Penuntut IPT
Dewasa
Warga Pendidikan
Komen dan Cadangan penambahbaikan blog.
Kongsikan apa-apa sahaja. Utarakan soalan anda. InsyaAllah, saya akan berusaha menjawabnya.

This contact form was created by Freedback.

Saturday, October 20, 2012

Minggu 38

Jumaat- saya terima maklumat awal kehadiran jemaah nazir ke sekolah minggu hadapan. Tujuan kehadiran mereka antaranya adalah untuk memantau dan membuat semakan skor SKPM yang berkait rapat dengan TAWARAN BARU PENGETUA.

Sekiranya ada mana mana rakan yang mempunyai sebarang maklumat, bantulah saya.....

Setakat ini saya hanya baru print semua data berkaitan skpm dari laman web di sekolah. Malangnya streamyk di rumah saya telah rosak. Justeru cabaran tugasan ini semakin mencabar. ....

Sabtu- semasa saya berada di majlis kenduri kahwin, tiba-tiba telefon Berdering. Pelajar sedang menyediakan pentas untuk jamuan akhir tahun. Sistem siaraya pula tidak berfungsi. Justeru, saya bergegas ke sekolahmeninggalkan majlis rewang rewang kenduri kahwin tersebut. ....

Dan pada saat entry ini ditulis, saya baru selesai bereksperimentasi dengan modem router saya yang baru dibeli.....malangnya, ilmu masih belum cukup dan perlu mencari pakar untuk membntu.... Ada sesiapa yang boleh bantu saya? ... Macam mana nak sambungkan modem router ni ke internet????

Dan tugasan yang NYATA PENTING
- sasaran kerja tahunan
- laporan skpm versi 2003
-laporan skpm versi 2010
- slide presentation untuk dipersembahkan kepada nazir....

Dan saya masih tak pasti bagaimana untuk menguruskan masa untuk persiapan majlis walimatuonurus di rumah..

Walaubagaimanapun, saya berpegang kepada prinsip, " wastainuu bissobri wa solah, innaAllah maa sobirin"... Dan mohonla bantuan dengan sabar dan solat, sesungguhny Allah bersamaorang orang yang sabar"


9W2CBP
HAIRUL ANUAR (0136607046)
www.cikguhairul.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

Listen to Quran